Project OCMW Brugge
E-mail naar Wieder

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Project OCMW Brugge // Wieder
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
viekkietje



Geregistreerd op: 17 Aug 2008
Berichten: 21

BerichtGeplaatst: 17-08-2008 11:16:56    Onderwerp: E-mail naar Wieder Reageren met citaat
Ik heb een mail verzonden naar wieder, maar ik heb een mail gekregen dat deze mail niet is toegekomen...

Hier mijn mail (Laat me weten of deze mail goed geformuleerd is):

"Beste,

We zijn een projectgroep van 7 studenten 'Sociaal Werk' uit Vesalius-HISS (Oostende). In opdracht van het OCMW Brugge proberen we 'drempels in de gezondheidszorg voor mensen met een laag inkomen' in kaart te brengen + concrete voorstellen te formuleren om op lokaal niveau er iets aan te doen.

Onze vraag is of het mogelijk zou zijn een bijeenkomst bij te wonen, opdat wij een zicht kunnen krijgen op de doelgroep en hun beter te leren kennen. Op die manier kunnen wij te weten komen wat bij hun leeft en daar kunnen we dan rekening mee houden in het vervolg van ons project.
Ook wil ik vragen of het dan mogelijk is om rond dit thema, 'drempels in de gezondheidszorg voor mensen met een laag inkomen', een gesprek te voeren.

Indien het mogelijk zou zijn een bijeenkomst bij te wonen, zou ik u vriendelijk willen vragen mij de datums door te mailen waarop de bijeenkomsten plaats vinden. Het zou vooral gaan om de datums vanaf de tweede helft van september, aangezien sommige van ons herexamens hebben.

Met vriendelijke groeten

Vicky Lanckriet"

Kan iemand proberen deze mail nog eens te zenden of wachten we nog even? Ik heb nog geen antwoord gekregen, dus denk ik dat deze niet is toegekomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Project OCMW Brugge // Wieder Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum