Project OCMW Brugge
ideetjes

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Project OCMW Brugge // Afspraken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
viekkietje



Geregistreerd op: 17 Aug 2008
Berichten: 21

BerichtGeplaatst: 17-08-2008 11:25:39    Onderwerp: ideetjes Reageren met citaat
- Misschien kunnen we ook een soort chatbox maken op het forum. Als we iets kwijt willen dat niet bij een onderwerp past ofzo (zeverblog, frustratieblog, ofzo...)Ik wilde onderstaande vragen stellen, maar wist niet waar ik deze precies moest zetten, vandaar...


- Zullen Stefaan en Martine deze link ook krijgen? Misschien is het wel goed dat zij kunnen meevolgen met ons werk. En wat met Mr. Bertels?


- Zouden de verslagen van de vergaderingen hier ook op komen? Ik zou opteren van wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nele



Geregistreerd op: 15 Aug 2008
Berichten: 21
Woonplaats: Oostkamp city

BerichtGeplaatst: 18-08-2008 10:09:37    Onderwerp: Verslagen vergadering Reageren met citaat
Hey

1.Ik vind het persoonlijk niet zo'n goed idee om de verslagen op dit forum te zetten. We hebben een goed systeem om dit op dokeos te plaatsen. Dit forum is volgens mij bedoeld om meer structuur in onze mails te steken.
2. In verband met die chatbox, ik zou moeten kijken hoe ik dat moet doen. Maar dat is voor na de herexamens.
3.De link doorgeven aan Stefaan en Martine, daar moet ik nog eens over nadenken. Mijn eerste gedacht is neen, omdat zij ook niet alle mails van ons meevolgen, en ik denk dat het wat veel zou zijn voor hen. Aan Dhr. Bertels zou ik het eventueel wel doorgeven zodat hij kan volgen wat we eigenlijk allemaal doen. Dit is natuurlijk een eerste gedacht.

Wat vinden jullie van de 3 kwesties?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
viekkietje



Geregistreerd op: 17 Aug 2008
Berichten: 21

BerichtGeplaatst: 18-08-2008 10:12:11    Onderwerp: Chat Reageren met citaat
Nele, ik bedoel geen echte chatbox, maar een blog die geen precieze onderwerpen bevat. Ergens waar wij zaken in kunnen zetten, die maar even opkomen. Allé, ja, het is maar een idee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Project OCMW Brugge
Site Admin


Geregistreerd op: 15 Aug 2008
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: 18-08-2008 10:15:36    Onderwerp: Chatbox Reageren met citaat
Ah je bedoeld een choutbox ofzo zoals er was op het forum van de examens?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
viekkietje



Geregistreerd op: 17 Aug 2008
Berichten: 21

BerichtGeplaatst: 18-08-2008 10:16:43    Onderwerp: jep Reageren met citaat
Bv een choutbox, maar ook met zinnige dingen natuurlijk. Een blog voor vanalles.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stefake



Geregistreerd op: 15 Aug 2008
Berichten: 26

BerichtGeplaatst: 22-08-2008 16:54:27    Onderwerp: Reageren met citaat
ik zou die choutbox zoals vicky ook wel leuk vinden ze. Ik heb al een eerste shout
IK HEB MIJN RIJBEWIJS whiiiiii

Aan stefaan en martien zou ik ook niet meteen de link geven. Dit zijn brainstormen die we maken en we kunnen dan de belangrijkste dingen naar hem zenden in een mail

Over de verslagen weet ik het zo niet goed. Het zou ook wel makkelijk zijn Maar meer werk voor Nele
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Project OCMW Brugge // Afspraken Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum