Project OCMW Brugge
Mail van An

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Project OCMW Brugge // HABO
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nele



Geregistreerd op: 15 Aug 2008
Berichten: 21
Woonplaats: Oostkamp city

BerichtGeplaatst: 18-08-2008 10:18:01    Onderwerp: Mail van An Reageren met citaat
Beste groepsleden,

Zoals jullie in het (voorlopig) verbeterd verslag kunnen lezen, bestaat er zoiets als het HABO (Huisartsen Brugge en Omstreken). Het HABO organiseert op regelmatige basis vorming/bijscholing + stuurt interessante info naar zijn leden door. Vaak worden daarin ook mededelingen van andere organisaties opgenomen, vergelijkbaar met onze projectgroep. Dit is een tip van mijn vriend Rik (huisarts in Blankenberge).

Is het oké dat ik al contact opneem met de voorzitter van het HABO om de mogelijkheden van een samenwerking na te gaan (b.v. ons project voorstellen op een vormingsmoment of een oproep toevoegen aan hun mailing). Ik vrees immers dat als we nog alles moeten nagaan na 11 september, we hopeloos in de knoei geraken met onze timing (het kan b.v. zijn dat het antwoord even op zich laat wachten of misschien hebben we dan net een vormingsmoment of een mailing gemist en is de volgende pas een heel eind later, ....).
Dit betekent daarom niet dat we sowieso al gekozen hebben voor deze piste, maar het sensibiliseren van huisartsen kan nooit geen kwaad, welke richting we ook uitgaan.

Graag jullie goedkeuring (kan dit eerstdaags aub?), want ik wil zeker geen 'cavalier seul' spelen.

Groetjes,

An
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Project OCMW Brugge // HABO Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum